středa 7. srpna 2013

LIBERECKÉ ŠMUDLÁNÍ SCRAPBOOKOVÝM OKEM :o)


Liberecké srazy mají svou kroniku a zúčastněné scrapženy přispívají svými stránkami. 
Moc ráda jsem se chopila příležitosti i já. 
Nebyla jsem sama. 
První se skvělým nápadem  přišla Markéta - Screbla .
Razítka postaviček se jmény nás všech zůčastněných. 
Je prostě dobrá. Skvělé nápady a rychlé provedení.


A tohle je dílko Amy / Amálka - malá Screbla č. 2/
 Pomamila se, což. 
A také jak vidíte, technika světem hýbe.
 Ruce s hlavičkami jsou perfektní. 
Tleskám nápadu.


Screblin nápad mne prostě chytil a dovolila jsem si liftnout. Stránky jsem vyrobila hned dvě. 
Velikost "M" pocestuje do Liberce do kroniky a velikost "XL" zůstane doma.

Rozkvetlá louka. Jak by ne, milé ženy. 
Květ vedle kvítku, poupě vedle poupátka. 
Snad jsem na nikoho nezapomněla.
 Snad i děti jsem přiřadila správným maminkám.
 Pořadatelky mají své čestné místo. 
Však si ho zaslouží. .o)



A Bonďa musela mít též své foto. 
Rákosové grimasy jsou nezapomenutelné!!!


Jeden pohled 3D. 
Jména jsou podlepena molitanovými čtverečky.


Konečně jsem si koupila bílé scrapčtvrtky a melírované provázky!!! Jak jsem bez nich mohla dosud žít!!!
Vlastně nevím, jak jsem mohla dosud žít bez SRAPBOOKU!!!

Krásný letní den.
SARRA

2 komentáře:

  1. Usmívám se nad tvými posledními výroky :-)...Scrapbook je nakažlivý a těžce návykový, z toho už se nedostaneš :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, asi je to jako s ústřicemi. Buď Ti prvně zachutnají nebo nikdy více. Pro mne jsou ústřice pochoutka. Scrapbook jsem poprvé ochutnala s Tebou v Satalicích a čím víc ochutnávám, tím víc hltám .o)))

    OdpovědětVymazat