čtvrtek 15. srpna 2013

LIBERECKÉ ŠMUDLÁNÍ VIII.  

...s Irčou aPtákem...

Dnešní liberecké tvoření je poslední.
 Ruční malování triček kombinované razítkováním. 
Lektorkou nám byla Irena Slavíková aPták
Tato křehká osůbka vytvoří na obyčejném tričku kouzelné obrazy květin, motýlů ...nač si jen vzpomenete.
 A s jakou lehkostí. 
Její ruce vypadají jakoby se štětcem tančily.
Nevěříte? Nahlédněte!

Irena aPták se svým malovaným světem.


 Bílé tričko jsme vyzdobila pro panímámu, drobnou blondýnku. 
Růžová jí sluší. 
Nejprve jsem použila razítka Aladine a barvu na textil.
 A Irenka pak několika tahy a cákanci vytvořila umělecké dílo. 
Jen jsem omylem vymazala fotky hotového, takže vidíte jen razítkováné. 
Hlavní je, že mamce moc sluší.



A tady můj pokus o dětskou lokomotivu. 
Raději jsem upřesnila. :o)
Tričko bylo pro mého Šímonka. 
Tady vidíte, co dokáže ruka umělcova vytvořit z neumělé kresby.



 A tu už šťastný mašinfíra pózuje.


Razítkovali jsme jako život a statečná Irenka malovala a kaňkovala  a kaňkovala a malovala a malovala... 
Má můj obdiv.
 Byla to dřina!!! 
Tímto ještě jednou mnohokrát děkuji.

Co tričko, to originál. 
Tulipány v tyrkysové.


Motýli v rozletu...


Květinová louka v lila...


A vrcholné dílo - kobra dle předlohy.


Irenka to zvládla na výbornou.


S tímhle talentem se už musíme narodit. 
To se nedá naučit.
Takže já si budu spokojeně krabičkovat a přáníčkovat a nebudu se plést mistrům do cesty .o)))

Na aPtákových stránkách najdete spoustu inspirace i hotových výrobků ke koupi.
Tak honem a kochejte se. 
Prima tip na dárky. :o))
SARRA

2 komentáře:

  1. Šímovi to tričko moc sluší! Irča je samozřejmě hvězda, ale bez toho základu by to nešlo :-) Mašinka je krásná!

    OdpovědětVymazat