čtvrtek 31. července 2014

MÁ PRVNÍ SVATEBNÍ KOLEKCE 

...aneb návrat k přírodě...


...chvíli to trvalo, ale povedlo se. 
První ucelená svatební kolekce. 
Spokojené zákaznice mne ponoukaly, proč to nezkusím. 
Řekla jsem si, zkusím a uvidíme.
Na vzorky jsem použila krásné papíry od Didi. 
Bohužel budou v omezeném množství. 
Ale nevadí, mám v záloze rovnocennou domácí variantu od Grandpapíru. I katalog jsem si pořídila!!!

Když návrat k přírodě, tak pěkně po svých nebo na kole. 
A když na svatební cestu, tak s kolem ověnčeným kytičkami a s poletujícím ptáčky. Prostě romantika.


Jako první přišlo na svět skládané přání s kapsou na další tiskoviny.
Nové typy oznámení, svatebních propriet a dekorací k nám dorazily ze zahraničí, zejména z USA. 
Přiznejme si - líbí se nám. 
A tak právě do svatebních oznámení vkládáme pozvánky, R.S.V.P., svatební program, mapu kudy na obřad a další.


Napoprvé jsem vyrobila pozvánku ke svatební tabuli a  R.S.V.P. /s francouzského répondez s´il vous plait - odpovězte, prosím/ .
Přijde mi to velice praktické. 
Pozvánka sdělí: " 
Budeme rádi, když s námi budete v tento důležitý den."
 A kartička R.S.V.P. zjednodušší přípravy svatební hostiny a ujasní rozpočet. 
Proto se udává termín, do kdy je třeba odpovědět.



Přání je samo sobě obálkou. 
Složíme a jednoduše převážeme lněným běleným provázkem. 
Cedulka se jmény a datem svatby se opakuje na dalších výrobcích.


Chaos v usazování hostů ke svatební tabuli Vám zjednoduší čísla stolů, jmenovky a zasedací pořádek vyvěšený v předsálí. 
Připravila jsem čísla a jmenovky, zasedací pořádek se jmény by byl ve stejném duchu.
Znáte své rodiny a přátele, víte kdo s kým rád popovídá. 
Je to Váš svatební den, nekazte si ho jen proto, že Karlička nechce sedět vedle Pepíčka, jelikož jí v dětství tahal za copánky. 
Já vím, přehnané, ale... :o)



A teď pár pozorností pro hosty. 
Obálky na svatební kapesničky. 
Snad každá maminka opláče svatbu svého dítka. 
Podezřívám i tatínky, že tajně utírají oči, hlavně, když vdávají svou princeznu. 
A co babičky, tetičky, kamarádky...
Papírové kapesníčky zabalíme do slavnostní obálky  apřipravíme do košíčku před obřadní síní.
Schválně, kolik jich po obřadu zůstane?


Svatební mandle.
 Moc hezká tradice, i když ne z našich končin. 
Okoukali jsme ji od jižních států. 
Proč hezké věci nepřevzít. 
Mandle se dávají při různých příležitostech - svatba, křtiny, Nový rok...
My zůstaneme u svatby. 
A proč zrovna mandle? 
Mandle jsou uvnitř hořké a jak my, dříve vdané, víme, manželství není vždy procházka růžovým sadem. 
Cukrová poleva pak symbolizuje sladké počátky manželství.
Darují se v lichém počtu - 3,5,7. 
 Liché číslo symbolizuje nedělitelnost manželského svazku. Nejčastěji se daruje mandlí pět. 
Každá z pěti mandlí má svůj význam - štěstí, hojnost, bohatství, zdraví a dlouhý život.
Balení mohou být různá. 
Vybrala jsem kornoutek s klopou. 
Nejčastěji se jimi zdobí svatební tabule, ale můžete je poslat i se svatebním oznámením. 
Darování je na Vaší fantazii.
Mandle v zásobě nemám.
 Vlastně mám, ty hořké! 
Příště se polepším. 
Zatím mi náhražkou byly skleněné kamínky.



A když jsme u dárků, nezapomeňme na svatební fotky a záznamy. Zvolila jsem obal na CD nebo DVD. 
Album na fotky by bylo podobné jen na větší objem. 
Možná i s klapkou.



A další milá tradice. 
Zasypávání novomamželů rýží. 
Přináší plodný vztah se zdravými dětmi. 
Stačí, když si nevěsta po obřadu pochová miminko a za devět měsíců může s manželem očekávat čápa nebo vránu nebo oba? .o) 
Mimo to spousta rýže odhání nouzi a zaručí bohatství. 
Rýži naplníte do papírových kornoutů a hurá na novomanžele.
Kornouty můžeme využít i na okvětní lístky. 
Ponejvíce lístky růží. 
Cestou k oltáři by je měly rozhazovat drůžičky. 
Jejich vůně by měla přilákat bohyni  nebo boha plodnosti.



Potomky jsme zajistili. :o) 
Tak ještě něco málo dekorace.
Svatební girlanda.
 Může sloužit jako fotorekvizita nebo zdobit vchodové dveře bydlení novomanželů. 
Je možno ji zavěsit nad stůl se svatebními dary nebo nad čelo svatební tabule...
Jména lze nahradit neutrálním nápisem...vše nejlepší, novomanželé, pán a paní...



Jste statečné, že Jste vydržely až sem. 
Postupně bych kolekci ráda rozšířila a přidala nové.
Nápadů je spousta. 
Těšte se na ně spolu se mnou.

Krásný den
SARRA

PS:  V nabídce mám i dva další typy kola - vysoké a jednokolku. :o)

Dodatečně přidávám jeden tip girlandy na přání zákaznice.



Písmenka jsou vyřezána na Silhouette.
 Font je totožný s tištěným.





6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ajko, moc děkuji. V hlavě je už další.

      Vymazat
  2. Naprosto úžasná kolekce, je parádní, jak to spolu všechno ladí a prostě to k sobě patří, ne jak ty dnešní svatby, kde tohle se objedná tam, támhleto támhle, pak se na jednom místě sejde 10 ostínů žluté barvy, něco starého, nového, půjčeného, modrého a je z toho cirkus... :-D S takovouhle kolecí se to stát nemůže... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milko, krásně se to čte. Děkuji a je to pro mne velké povzbuzení. .o)

      Vymazat
  3. Šárko, nádherná kolekce a krásně napsané.

    OdpovědětVymazat
  4. Marťo, moc děkuji. Komentáře mám ráda. Vím, že je odezva .o)

    OdpovědětVymazat