pondělí 19. srpna 2013

PRVNÍ BOTKY DO ROBOTY  

...pro kloučka...

Dárečky pro novorozená miminka nebo na jejich křest. 
To prostě zbožňuji. 
V dnešní "peněžní" době většina lidí koupí praktické věci, třeba opravdové botičky. 
Ale mně to nedalo a zkusila jsem dárkové papírové a hned kecky. 
Jsou docela velké - délka stélky 14 cm. 
Když stočíte body, tričko, ponožtičky ...do roličky a vsunete místo nožičky - hned máte originální dárek.
 A víte kolik se do nich vejde bankovek? 
Takové miminko toho potřebuje spoustu!!!


Základní šablonu jsem našla na netu, ale nějak to nebylo ono. 
Takové buclaté nic. 
A já chtěla kecky!!! 
Šablona zabrala půl dne.
Určitě by se dala vylepšit. 
Časem ještě zapracuji. 
Nicméně pro teď jsem byla spokojená.
Jde se na  ně na čisto.


Kombinace hnědé a modré je sázka na jistotu. 
Ve zbytcích jsem objevila proužky. 
Perfektně ladily.
Původně jsem chtěla reálně prošívat na stroji, ale zdá se, že má stará dobrá Veritas má odzvoněno. 
Zachránilo to "fixové" štepování. 
Kdo už má zkušenosti s papírovými projekty ve 3D, ví, jak těžké jsou kulatiny.
 Čím tvrdší karton, tím těžší a pracnější. 
Byla to fuška, přiznám se. 
A nějak mi všude překážely prsty.
 Možná to víte, ale přeci jen a s vykřičníkem! 
Na kulaté tvary nikdy, opakuji nikdy nepoužívejte lepící pásku. 
Vždy jen lepidlo a tvarujte papír, dokud je lepidlo mokré a vláčné. Poučila jsem se na vlastních chybách.
Snad jsem Vás nevyděsila tou přísností. :o)



Na dětských projektech se mi často opakují hvězdičky. 
Musí tam být. 
Vždyť každé miminko je pro své rodiče hvězdou. 
Dostalo hlavní roli ve filmu s názvem " Rodina".
Hvězdičky na dírkách průvleků tkaniček, hvězdičky na špičkách botek. Tyhle se neokopou.
Poutečka na patičkách s knoflíčky.
Nezapomněla jsem ani na mé oblíbené "BABY".
 Jedno z mála anglických slov, kterým rozumíme všichni.
/České "miminko" se mi vejde málokdy./


Děkuji za Vaši milou společnost.


SARRA

8 komentářů:

  1. Ty jsou krásné!!! Vypadají jako "živé" a mají dokonalý tvar! Super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Irenko, když by Jsi chtěla nějaké do barvy ve Tvé velikosti, písni. Jen podpatky zatím nedělám. Kdo ví... :o)

      Vymazat
  2. Jsou to úžasné botky. Jako "opravdové". Tvoje nápady nemají chybu. Už se těším, čím mne zase překvapíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenkoooo, už jsem si říkala, že Tě dlouho nikde nečtu. Byla Jsi s Helge v Liberci, to jsem netušila. hezky Jste si to užili.
      Připravuji další svatební kolekci. Prozradím, že je elegantní a budou paví pera. :o)

      Vymazat
  3. Páni, ty jsou jak opravdové, na první pohled to ani nejde poznat! Neuvěřitelné, fakt... Na tohle bych já neměla nervy... :-D
    Jen mě napadlo - místo "baby" lze psát "mimi" ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milko, díky, ale někdy musím nervy také držet na uzdě. :o))))) Mimi je prima typ.

      Vymazat
  4. Šárko, ty jsi neuvěřitelná! Kecky jsou LUXUSNÍ! a už se stavím do řady s prosbou o střih, až tedy bude potřeba, i když nevím nevím, jestli tohle moje neohrabané revmatické prsty zvládnou. Už si představuju i "zablácené" pohorky pro velkého cestovatele...nebo barevné zahradnické holínky :-)...
    Krásnou tvořivou neděli, přeji, tady leje, tak to je super počasí na lepení :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Hanko, tohle zvládou jakékoliv prsty, které milují papír .o)

    OdpovědětVymazat