sobota 7. září 2013

SVATBA V RŮŽOVÉM 

...pro romantické duše...

S chutí jsem se vrhla na v pořadí třetí svatební kolekci. 
Růžová neomrzí trendy sem, trendy tam. 
A v perleťovém provedení je vážně sladká. 
V kombinaci s diamantově bílou působí tak čistě.
Chtěla jsem jen jednoduchý něžně působící květinový dekor. 
Pro zvýraznění jsem použila růžové kamínky.
Romantický nádech dodávají taftové mašličky ve dvou šířích.

1.Oznámení
Motto: " Naše srdce spojila láska, teď spojíme své životy..."
Pravidelné čtenářky už vědí, že pro citáty a motta mám velkou slabost. 
Přesto se snažím, aby texty byly co nejvíce mými vlastními myšlenkami.
 Někdy to jde samo, ale někdy je to dřina, aby nezněly okoukaně.


  Ač se to nezdá, i výběr písma dá práci. 
Spoléhám na cit a zkouším tak dlouho, až je kombinace fontů v mých očích dokonalá 
Přiznám se, že mám své oblíbence a trochu jim straním.


 Růžové obrysy květin spolu s kamínky působí křehce. 
Převázáno stužkou, vloženo do obálky z perleťového růžového papíru.



Ještě moment, malý doplněk.

2.RSVP
Ano, odpovědní kartička. 
Ulehčí přípravu svatební hostiny. 
Vložena do oznámení poputuje k vybraným svatebním hostům.



A když jsme u svatební hostiny, další v pořadí je 

3.Menu
Je příjemné svatebčanům naladit  a natěšit chuťové buňky. 
Připravila jsem menší variantu na každý talíř.
Praktická i dekorační maličkost.



U stolu ještě chvíli zůstanu.

4.Jmenovky a čísla stolů
Obojí Vám usnadní usazování hostů ke svatební tabuli a samozřejmě i ozdobí sváteční stoly.




A teď jedna novinka.

5.Visačka na vinné lahve
Svatební hosté si odnesou výslužku. 
Přidejte lahev kvalitního vína jako poděkování, že s Vámi strávili Váš velký den.



Novinek mám připravených více.

6.Box na oznámení a peněžní dary
Opět novinka ze zahraničí. 
Ale velmi praktická.
 Oznámení a obálky s peněžními dary se nikde nepovalují a jsou všechna pěkně pohromadě. 
Tak tady jsem se vyřádila. 
To víte, krabička, i když to není zrovna drobeček. 25 x 25 x 20 cm v nejširších částech.




A novinka poslední.

7. Desky na oddací list
Oddací list přece není jen tak nějaký papír. 
Zaslouží si čestné místo. 
Trochu jsem si "zaknihařila".
 Ale opravdu jen trochu. 
Základ desek tvoří knihařská lepenka. 
Obal pak perleťový papír /120g/. 
S kartonem vyšší gramáže by se špatně pracovalo a mohl by prasknout.



Pokud Jste vydrželi až sem, máte můj velký dík.
Děkuji všem pravidelným čtenářkám. 
Věřte, že si velmi vážím všech komentářů  a moc se na ně těším. Sdílíte mou radost  z tvoření a to je k nezaplacení.
SARRA



18 komentářů:

  1. No páni, zase nádhera. Kam na ty nápady chodíš. A to provedení. Líbí se mi ta "jednoduchost" a elegance. Moc pěkné. Povím ti, kdybych se měla vdávat, jdu k tobě s objednávkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helííí, to mne těší!!! Vzhledem k tomu, že Jsi šťastně vdána, tak jedině zopakovat sňatek. :o))))) Krásnou neděli. :o)

      Vymazat
  2. Tak opět nádherné dílko, čisté a opravdu něžné, to se ti povedlo. A květiny s kamínky - super!

    Nedávno jsem na svatbě zažila tu krabici na přání. Po obřadu jsme všichni pokukovali, kam s tím přáním a najednou se "vyloupla" krabice a bylo to opravdu praktické. Ono nechat to někde povalovat, když je v tom peněžní dar... Takže potvrzuji, že je to skvělá věc. :-)


    Díky za další ukázku tvé nádherné práce!
    Martina (víš, která :-) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Martino /Sedmo/, :o))))) zažila Jsi v praxi boxík, skvělé. Vypadá to, že i u nás se začínají chytat svatební "dovezené" nezbytnosti. :o) Děkuji za milá slůvka. Mám už předpřipravenou další paví kolekci, ale na chvíli odskočím jinam. Krásnou neděli. Šárka

      Vymazat
  3. Máš to krásné Šárko! Škoda, že už se nikdy nebudu vdávat :-) Přeju ať se Ti na svatebním poli daří :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Didi!!! Milá zlatá, Ty Jsi zřejmě neslyšela o odříkaném chlebu. Bude mi pak radostí vytvořit všechny papírové svatební nutnosti tobě na míru. :o))))

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Díky Ajko,čím jsem starší, tím růžovou můžu víc. Zřejmě návrat do Baby let .o) Krásnou neděli.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Dobré dopoledne a vítám na mém blogu. Děkuji za milou návštěvu a těším se na další. Krásnou neděli, Šárka

      Vymazat
  6. Nádhera, je to jemné a romantické!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Joj, Irénko, máš dvě dcérečky, dvě nevěstinky :o) Kuš, že bych se nestyděla lézt do zelí mistrni přes papír :o) Krásnou neděli, Šárka

    OdpovědětVymazat
  8. je to nádhera. krásně sladěné barvy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, růžová snad neurazí nikoho. :o)

      Vymazat
  9. Nemám slov, prostě krása!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc,momentálně jsem propadla svatebnímu šílenství. Budou další .o)

      Vymazat
  10. Krásné, něžné, romantické.... úžasné!!! :) Moc se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji. Vždy jsem moc potěšena, když zavítá nová kolegyňka tvořilka. Krásnou listopadovou neděli. :o)

    OdpovědětVymazat