čtvrtek 16. ledna 2014

JAK SE HOLÍ CHLAP S VELKÝM CHÁ!!!!


Včera jsem se pustila do koláží. 
Vylepím je do rodinných alb a samozřejmě ty nej oscrapuji. 
Manžel se ze začátku divil, proč fotím téměř stejné záběry byť s malým posunem. 
Právě pro koláže. 
Je pro mne velmi těžké vybrat mezi fotkami, která je ta nej. 
Koláže mi tu mou nerozhodnost pomohly vyřešit. 
Naučila mne  je Didi na kurzu v Liberci. 
Uměla jsem je v aplikaci Word, ale je to pracné. 
V Picasa to jde samo a užijete si i zábavu.

Šíma musí dělat vše, co vidí u tatínka. 
Společně opravují, jedí, holí... 
A právě při jedné večerní hygieně vznikly skvělé záběry. 
Samozřejmě pro nás, rodiče. 
Třeba vyloudí úsměv i na Vašich tvářích. 
A nebojte, strojek nemá čepelku. 
Jen pěna je pravá, chlapská!!!




 Tady se vzhlíží kolečku na vypouštění vody. 
Sledujte ty zkušené tahy.
 Co se v mládí naučíš...


Hezký večer, SARRA

3 komentáře: