neděle 19. ledna 2014

KDYŽ SLAVÍ HOLČIČKA

Narozeniny, je potřeba balit dárky. 
Někdo jednoduše koupí dárkovou tašku, někdo si nechá dárek zabalit u odborníků no a my, co nás to baví, si krabičky vyrobíme sami. :o)
 Mlékovky jsem plánovala už dlouho.
 Ostatně jako spoustu dalších krabiček, přáníček....
Šablonu si stáhnete na netu. 
Můžete si ji upravit na potřebnou velikost. 
Čím větší, tím je třeba pevnější karton.
Ale zase vejde větší dárek. 

Použila jsem čtvrtku 120g formátu A4. 
Na menší objekty postačí a zpevní se ozdobnými polepy.
 Dno bude poskládáno ze 4 vrstev.


Ke zdobení jsem použila glitrovou čtvrtku  s kytičkami. 
Na každou boční stranu jedno písmenko a je tu nápis BABY nebo české MIMI /nápad od Milky/.


Uzavřete stuhou, provázkem, sponkou nebo jednoduše kolíčkem.


Tady už jsou krabičky v "nosiči". 
Doladila jsem štítky s mimi razítky,výseky sloníků a body. 
Zdobení, to mám nejraději. 
A je hotovo.


Krásnou neděli a spoustu času na tvoření.
SARRA

6 komentářů:

  1. Opět krása. Moc obdivuji tvoje nápady. Taková recyklace by mne tedy vůbec nenapadla. A výsledek je zase bezkonkurenční.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Helo, děkuji. Čerpám z netu, to je nekonečná inspirace. Krabičky jsou nové, ale možná by šlo i recyklovat. :o).To by mne, nebýt Tebe nenapadlo.

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko to je taková nádhera ! Neustále obdivuju tvojí naprostou preciznost - to je neuvěřitelné !! :-))
    A ke krabičkám ještě nosič ??!! No dokonalé :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, víš jak to je - pravítkový styl. Ale neboj, milimetry mi lítají a často se mi stává, že něco lípnu dokonale křivě a pak hledám jak z toho udělat záměr :o)))
      Nápad je opět z netu.

      Vymazat
  4. Jen zírám, obdivuji a snad i závidím ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,Ty opravdu nemusíš.:o) Díky.

      Vymazat