sobota 11. ledna 2014

MERUŇKY V MÁTĚ

Podivné spojení? 
Barevně úžasné. Můj hlas tedy má. 
Ve svatebním světě jde o barevné trendy roku 2013, ale přecházejí i do roku 2014.
Nejprve trochu svatební inspirace a hned nato jdeme do "papírování".


 Svěží vánek máty příjemně ochladí žhnoucí srdce snoubenců. 
Jemná meruňková pak osladí jejich velký den.
Naprosto dokonalé pro svatby v horkých letních měsících
.
V této barevné kombinaci jsem pro Vás připravila kolekci svatebních tiskovin.
 Krajky jsou stále módnějším motivem. 
Já použila tištěnou a tak jsem si ji mohla barevně upravit dle potřeby.
Styl vintage v moderním podání připomíná "prošívání" saténovou stužkou v apricot barvě. 
Kamínky dodají potřebný třpyt.

OZNÁMENÍ
Součástí je jednoduchá netypická obálka / pouzdro/, spojená minihřebíčky v měděné barvě.
Vejde se i Pozvánka ke svatebnímu stolu a R.S.V.P.




POZVÁNKA KE SVATEBNÍMU STOLU


R.S.V.P.

                                                 

OBAL NA CD/DVD
Jednoduchá, ale elegantní varianta svatebních fotek nebo videa pro Vaše blízké.



KRABIČKA NA SVATEBNÍ MANDLE
Malá zasouvací krabička na sladké mlsání pro svatebčany. Skvěle poslouží i jako dekorace svatební tabule.



Pokud tato barevná kombinace není to pravé ořechové, stačí vybrat srdci blízké sladění a jde se vyrábět. 

Díky, že Jste tu se mnou.
SARRA

4 komentáře:

  1. Teda, ty jsi hvězda. Nemám slov jak je to krásné.

    Díky za komenty u mě. Jen chci uvést na pravou míru - tu květinovou vílu na přáníčku jsem taky nevybarvovala, už jsem to tak koupila. Je vidět, že texty moc nečteš. :)) Zas tak dokonalá nejsem, i když to vybarvování bych ráda uměla. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Díky Zuzko. Budeme se učit vybarvování obě .o) Mám fixy i watercolour pastelky, jen použít. .o)
    Čtení textu. Podle toho jak stíhám. Většinou na blogy koukám ráno nebo večer. Pokud je toho víc, prolítnu očima a kochám se výrobky. Jde o čas, ohraná písnička, ale je to tak. A nechci si nechat ujít novou krásu u svých oblíbených.:o)

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, máš to jako vždy skvělé. Navíc to dovedeš podat tak, že by každý chtěl mít svatbu meruňkovo - mátovou :-). Jsi lepší než reklamní agent :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, až jsem sklopila zrak, normálně se stydím. Díky. Mimochodem, 3 roky jsem dělala reklamu v rádiu :o))))))))))))

    OdpovědětVymazat