pondělí 6. ledna 2014

MŮJ PROJECT LIVE

Didi s Iriskou mne neskutečně naladily na tuto scrapbookovou disciplínu. 
Chodím k nim nakukovat a nechávám se inspirovat. 
Vždy je nejlépe se učit u mistrů .o))) 
Na srazu v Liberci  jsem nasálala  Project atmosféru a už se trénuji, až do toho půjdu na ostro.
 Zatím Vám ukáži jen čerstvé dvoustránky z našich rodinných výletů - řekněme tréninkové. 
Ale už začínám od 1.1.2014 sbírat materiály na týdenní pravidelné "Lajfování" :o) 
I nové album už je objednáno. 
Myslím, že už jsem našla i svůj styl. Opět nezklamu - pravítkový!

První dvoustrana je z výletu na Ještěd. 
Ten Liberec mne prostě táhne! 
Přijela na týden Doubi, museli jsme toho přece využít.


Ráda do projektů vkládám ilustrace související s daným tématem a teprve podruhé jsem použila washi pásku /z libereckého balíčku od Didi/.


Použila jsem i koláže, jen z Wordu. 
Až na srazu jsem se naučila jak na ně v Picasa.


Všechny fotky jsem podlepila žlutou letní čtvrtkou, a že je to někdy dřina dodržet stejné okraje. 
Také jsem si zarazítkovala s cestovatelskými razítky od Aladine. Jsou prostě skvělá a hodí se snad všude.
Ty modré kytičky, ty jsou ze starých silikonových zásob.


Texty zásadně píšu na PC.
 Písmenko jako písmenko musí být .o) 
Po vzoru Didi se již rozkoukávám po psacím stroji. 
I manžela jsem zaháčkovala. 
Stačí jen připomínat a určitě ho sežene. Je to hodný muž. :o)


 Občas si vzpomeneme a koupíme turistickou známku. 
Do kapsy se nevešla, tak je prostě a jednoduše přilepena navrchu.



Druhá dvoustránka je z květnové minidovolené ve třech. 
Shodli jsme se na Plzni a okolí. 
Víceméně jsme dovolenou podřídili Šímovým zájmům, ale našly se i objekty pro nás.


Skoro celý den jsme strávili v kouzelné plzeňské ZOO. 
Určitě ještě přijde na řadu scrapování samostaných stránek. Fotografií je spousta. 
Také bylo na co se dívat.


Samolepky a razítka, docela jsem si vyhrála.



Tady jsem texty tiskla i na samotné fotografie.
 Opět jednoduchá práce s Wordem.
A konečně hrady, to je moje. 
Švihov a Loket.
 I když jen tak zběžně. 
Tříleté dítě přece jen víc preferuje pískoviště.




Děkuji a mějte krásný večer.
Vždyť dnes je opět světla víc  - "Na tři krále o krok dále." 
Jen sníh zůstává v mracích.

A teď už jen otázka. 
Nezapomněli Jste na obracecí noc z 5.1. na 6.1.?
 Já se snažila, tak uvidíme.
SARRA

12 komentářů:

  1. Jedním slovem paráda!!! S humorem Tobě vlastním to má šťávu a nejen fotky skvělého alba, ale i povídání mě moc bavilo. Jen tak dál mladá krásná paní!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paní Mistrová,opět Jsi mne rozesmála. Verunka se Ti
      opravdu povedla .o)))) Moc díky.

      Vymazat
  2. Nádherné stránky a ty komentáře ti závidím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi díky. Jé, Ty to máš taky? Pokaždé bych chtěla umět to , jak to dělají kolegyňky. Takže scrapově též závidívám :o)))

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Dobré ráno Ajko. Děkuji za milou návštěvu.:o)

      Vymazat
  4. Šárko super - pravítkový styl je úplný "terminus technicus " !! :-))
    Máš to moc pěkné, barevné, souměrné a čisté :-))

    Jen mi prosím vysvětli, co je obracecí noc ?? To jsme ještě neslyšela ?!!

    OdpovědětVymazat
  5. Markét, ráda Tě čtu !!! Obracecí noc. Mrkni na příspěvek Za našimi předky. Myslím, že by se Ti to mohlo líbit.:o)

    OdpovědětVymazat
  6. Šárko, nejprve přeji vše nejlepší do Nového roku celé vaší rodince a ať Ti to tak krásně scrapuje i nadále!
    Jsi šikulka, to vím už dávno - pokaždé něčím překvapíš! Krásný tvořivé /skoro jarní /dny přeji ... Maru

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Maruško, děkuji za srdečné přání a moc se těším, že si spolu opět reálně zascrapujeme .o)))

    OdpovědětVymazat
  8. Hezky Ti to jde, ženo jedna šikovná... Jen tak dál!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Moje milá, to víš, vzhlížím ke svým ikonám a učím se u mistrů, ehm mistryň!!!

    OdpovědětVymazat