úterý 7. ledna 2014

ZIMNÍ SE ŠÍMOU 2011

Tyhle šímovské fotky z návštěvy u kamarádky mám moc ráda, takže je scrapuji a scrapuji.
Přišla na mne mateřská melancholie. 
Zvěčnila jsem ji na stránku.


Text se mi psal sám. 
To ta melancholie. 
Děsně mne baví samolepky od Echo park. 
Soutěží o prvenství s Ketinými výseky a razítky.


 Každá stránka mi trvá neskutečně dlouho. 
Vybírám a zkouším i hodiny. 
Pokud nevím, odkládám a opět se vracím. 
Někdy stránku založím na delší čas. 
Pak nějak najednou vím jak dál. 
Proto žasnu, když sypete jednu stránku za druhou a upřímně vám gratuluji, milé kolegyňky .o)



Pro dnešek jsme u konce.
Děkuji za přízeň a mějte krásný večer.
SARRA

3 komentáře:

  1. Šárko, krásná stránka. Závidím ti tvé umění ve psaní textů. Ty jsi měla ve škole ze slohu určitě vždy jedničku, viď. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, je krásná. A ten čas je úměrný...něco trvá déle, něco chvilinku, to jak to sedne...a taky jaká jsi pečlivka...někdo jen tak pleská, někdo vyměřuje, hledá, porovnává...myslím, že ty jsi v té kategori pečlivek a asi nebudeš sázet stránky jako brambory do řádků. Já jsem někde mezi, takže to mám jak kdy. Někdy to jde jako po másle, někdy to dře...ale to mě neudivuje :-). Přeji ti hodně radosti ze svého tvoření a ze svých stránek, jakkoli časově náročných.

    OdpovědětVymazat
  3. Holky moje scrapové, moc děkuji. Jen ten, kdo zkusil, rozumí. :o))))

    OdpovědětVymazat