neděle 2. února 2014

DO NOVÉHO ROKU

Šíma scrapuje a já tak mám možnost mezi žehlením napsat ještě jeden příspěvek.
Název Do Nového roku sem si vypůjčila od Papero Amo, kde jsem se účastnila lednové Challenge. 
Neúspěšně, nicméně radosti ze stránky mi to neubírá. :o) 
A o tom scrap přece je. 
Měli jsme oscrapovat své nebo svá předsevzetí pro letošní rok.
Své jsem měla jasné už dávno před koncem roku 2013.

"Osobní bojkot zběsilému životnímu tempu - více pohody, klidu, radosti a hlavně úsměvů"


Květinky jsou "vsazeny" do veselých květníků. 
Dají se vysunout. 
A ráda bych na počátku příštího roku na ně textem doplnila, co a jak se mi podařilo splnit.




Věřím, že aspoň jedna kartička ponese text "splněno".
Prostě musí!!!!


Stránka už je vložena, za titulní, která ještě není hotová. 
 Ale mám 1.týden!!!
A ten až příště.

Krásné tvoření dnes i v dny všední.
SARRA


1 komentář: