sobota 25. října 2014

VŮNĚ ŽLUTÝCH FRÉZIÍ

...dozrál čas na kostlivce ve skříni a resty.
Do kolekce žlutých frézií přibyly nové výrobky. 
Jen stále nezbýval čas je ukázat.
Představuji je v závěru blogu.
Takže pokud máte chuť a čas....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Možná  touha po jarním sluníčku. 
I když letošní zima je v našich končinách hodně netypická - bezesněžná - po jarním slunci se mi stýská. 
Vlastně za tu dobu, co jsem na světě /holky - 45 let!!!/ jsem nezažila zimu beze sněhu. 
Člověk míní a příroda mění....

Jde se tvořit. 
Společnost PANTONE pro letošní rok zařadila mezi "hit" barvy žlutou v odstínu Fressia a šedou v tónu Paloma. Ze žluté slunce přímo sálá a šedá ji ještě zvýrazní. 
Báječná kombinace pro jarní a letní svatby.
Oznámení jsem chtěla jednoduché a něžné. Snad se povedlo.:o)
Drobná puntíková kvítka, lněný provázek a symbol lásky - srdíčko.




A protože se mi motiv líbil móóóc, hned jsem ho použila na přání k svátku " Pro Lenku....."
Ale může nést jméno jakékoliv oslavenkyně.



Jak říkám, líbil se mi móóóc, tak ještě záložka. 
Společně s přáním tvoří milý dárek pro kamarádku nebo třeba kolegyni z práce.


Počítačová hra s písmenky a obrázky - to je moje. 
Vydržela bych u toho sedět snad nekonečně. 
Když se zaberu do práce, nic kolem nevnímám.
 Ladím a ladím, než jsem konečně spokojená. 
Posouvám o milimetry. 
Zkouším  to pravé písmo, odstíny barev. 
Jak říkám, je to hra. A kdo si hraje, tak přece nezlobí.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Menu, zápich a kornouty vznikly na přání zákaznice.
Potřebovala pár svatebních doplňků.
Kornout není můj nápad, je vyroben dle zaslaného obrázku.

Menu je oboustranné na postavení. 
Maximálně se tak využije plocha. 
A nezbytní motýlci.
Ti tak nějak ke květinám a slunci patří.



 

Zápichem vyřešíte navigaci hostů kam odkládat gratulace a svatební dary.





Minizápichy do mini sladkostí.



Kornouty na plátky růží nebo na svatební rýži.
Potomky je nutno pojistit si všemi možnými prostředky :o)
Jak je skvělé mít  domácí ploter!!!



Zatím je to vše.
Krásné podzimní dny.
SARRA

2 komentáře:

  1. Šárko jsi kouzelnice !!
    Je to nádherné, jednou bych chtěla vidět, jak se to všechno v PC tvoří - doufám, že v létě to vyjde !! :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Markét, díky. Ono to není těžké, uvidíš. Na létě se pracuje. Jen asi tentokrát bez Šímy. Pro něj to není úplně to pravé ořechové .o) I když už sám občas "scrapuje". :o))))

    OdpovědětVymazat