pátek 18. dubna 2014

PLNOLETÉ PŘÁNÍ

Opět musím dát za pravdu pořekadlu "nikdy neříkej nikdy." 
U mne se to plní na 100%.
NIKDY jsem nechtěla blonďatého muže, líbí se mi černovlasí a hnědoocí a mám doma blonďáka. 
Tedy než ze mne zhnědovlasel. :o)
Scrap - NIKDY - taková snůška, co přijde pod ruku. 
A už mám během roku dvě alba :o)
Vintage, Schabby chic - NIKDY, příliš sladké romantiky. 
A teď už v tom také lítám. :o)
Propadla jsem tvoření koláží v pc. 
Nedávno jsem jednu vytvořila pro slečnu k "plnoletým narozeninám" na téma "Zájezd do Paříže ve dvou"

Krásná žena, romantická melodie, když květiny, tak růže...a malý pokus o francouzštinu. 

Tedy za pomoci přítele překladače .o)) 
Díky Google!



Nezbytná Eifelovka!



Úžasný Hemingwayův citát:
"Pokud měl člověk to štěstí, aby žil zamlada v Paříži, potom ať půjde v životě kamkoliv, jde to všude s ním, protože Paříž, to je pohyblivý svátek."



A samotná realizace ve 3D.

Moje milované perleťové kartony a papíry - bronzová, zlatá, růžová...



Kabelka pro pravou dámu .o)
 Poslouží jako obálka.







Z francouzské nostalgie zpět do sobotního rána.

Děkuji, za chvíli Vašeho času. 
Jste vždy vítáni.
SARRA

7 komentářů:

  1. Pravda Sáro, nikdy neříkej nikdy:-)))
    Pěkné svátky:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Těší mne, když chválí mistrně!!!

      Vymazat
  3. Krásně všechno sladěné, jako vždy. Moc hezké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jaruško. Když jsem včera objednávala nové věci u Didi, vzpomněla jsem si na Tvé báječné nakupování v Liberci. Když se tak těžko odolává!

      Vymazat
  4. No to je nááádhera! Chceš vědět, kdy mám narozky? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně, sem s datem a oblíbené barvy?

      Vymazat