středa 30. dubna 2014

RODINNÉ VDÁVÁNÍ A ŽENĚNÍ

Tak a už je to tady. 
Naše "malá holčička" se bude vdávat. 
Už teď mne to dojímá a až nastane onen okamžik, nepostačí mi krabice kapesníků.
Čím více Doubravka ženští, tím více se u ní projevují sklony zděděné po mamince a dámských předkyních, možná až od pramáti Evy.
Ví přesně, co chce.
 /A to o nás pánská menšina tvrdí opak. .o)/
Věděla to i u oznámení. 
Samozřejmě po společném projednání s budoucím manželem.
Dodala představu motivu a text a maminka zrealizovala vzorek.
A pak už jsme jen vyráběly a vyráběly - celou sobotu a větší část neděle.
Krásný čas, po dlouhé době jsme byly spolu a samy.

Má se za to, že když už někde máte svůj zubní kartáček, tak už tam patříte, jste tam doma.
Motiv byl jasný. 
Co myslíte - vybíráme si muže my nebo oni nás. 
Zadívejte se na kartáčky hlouběji a odpověď je jako na dlani. :o)


 Tiskly jsme na hladký bílý papír, podlepily modrou čtvrtkou a obálka je z červeného perleťového kartonu.


A protože bylo nutno dodat svatebčanům informace, byla nutná i kapsa.

Do kapsy jsme vložily pozvánku,


přání svatebních darů


 a později přibude i program.
A ještě pěkně zabalit.





A je hotovo.

Tedy částečně. 
Přibudou ještě jednoduchá oznámení ke svatebním koláčům pro známé.

Svatebky mne baví, ale občas je to trochu stres, aby zákazníci byli spokojeni. 
Jsem stará zodpovědná škola. 
Díky moji rodičové. :o)
Tohle byla pohoda, protože byla naše!!!
SARRA

PS: Moc se těším na příští víkend v Liberci, milé papírové holky.

7 komentářů:

  1. Krásné, líbí se mi kombinace barev... naše barvičky... naší české zemičky....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jájo, mně o zas připomíná trochu námořníky :o)

      Vymazat
  2. Šárko to nám ty holky rostou, co ??!! :-)) Krásné to máš a vyrábět pro dceru musela být velká radost, obzvlášť jestli pomáhala :-))
    Moc se těším, že se uvidíme !! To zas bude :-))

    OdpovědětVymazat
  3. No jéje, narodí se TO, hned je TO v pubertě, zamiluje se TO a když už je TO ženská tak se TO klidně vdá a je TO fuč a daleko. Ještěže budou vnoučata .o)) Díky Markét.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně jste se, holky, vyřádily a určitě jste si to užily. Svatebka jsou krásná , líbí se mi, že jsou taková netradiční, i barevně. Moc zdravím ze Šumavy :-). H.

    OdpovědětVymazat
  5. Díky Hani, zdravím z protilehlých hor, Krkonoš. Mám hotové další 4 kolekce, jen až bude trochu času na psaní. Možná až na podzim .o)))

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat