neděle 20. července 2014

ALBUM TAK TROCHU JINAK

Zařazování fotek je pro někoho noční můra, pro někoho potěšení.
U mne dle situace. 
Patřím k těm, kteří poctivě vlepují fotky do klasických alb. 
Máme to tak rádi.
Pro ty, kteří se s tím neradi vypořádavají, tu mám super rychlou možnost.
Kapsové album!!!
Mimochodem se dá použít jako dárkové.

Pracovala jsem převážně z perleťovým kartonem /285g/.

 Vysoká gramáž je pro pevnost a trvanlivost nejvhodnější. 
Vrstvením se album ještě zpevní.


Album je dvoukapsové, ale lze vyrobit poloviční s jednou kapsou nebo s kapsou či úchytem na CD/DVD. 
Uzavírání jednoduché - na stužky.


Damaškový potisk dodal eleganci.
 Ale jak níže uvidíte, zdobení je na vkusu a fantazii každého.


Rozevřené album a náhled na kapsy.



Toto album je vyloženě svatební. 

Nápis si uzpůsobíte - jména, monogramy, datum, citát....
Zdobeno polepem vintage damaškového ornamentu a šifonové stuhy.



Pro mne je ta hnědá s perlovou krásná elegantní kombinace.
Hodí se sned ke všemu :o).


Teď trochu Shabby Chic v romantickém tónu. 



Přidala jsem dvě kapsičky na CD/DVD.



Decentní romantika. Jediná ozdoba - velká šifonová stuha.




No a na závěr ještě třpytivá romantika. 
Sakurové glitrové květy více zdobení nepotřebují.




Tak už máte jasno, co s fotografiemi?
Krásné tvoření a budu ráda, když opět zajdete .o)
SARRA

4 komentáře:

  1. Šárka, tie albumy sú krásne. Nádherné čisté a jemné línie. A super nápad ako rýchlo upratať fotky :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, děkuji. Moc na kudrlinky nejsem. U jiných se mi to moc líbí, ale z mých rukou to vychází jako kýč .o) Takže jednoduchost. :o)

      Vymazat
  2. Presne v tomto albu jsme dostali fotky od profi fotografky. Ale nebylo tak krasne zdobene, mas to moc hezke. V takovemto bych ty fotky chtela dostat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Vyrobila jsem je na základě poptávky také profi fotografky. Jsou to vzorky. kdoví, zda nebyly ode mne a paní fotografka si je upravila :o))))))))))))

      Vymazat