středa 9. července 2014

ELEGANTNÍ SVATEBNÍ GRATULACE


...s nádhernou básní Jaroslava Sieferta a kapsou na finanční dar novomanželům. 
Zákaznice mi dala volnou ruku a to je voda na můj mlýn. 
Bleskla hlavou myšlenka a zkušenost mi mnohokrát potvrdila, že první nápad je ten nejlepší.
V životě zlato nepreferuji, ale tady nemohlo být nic jiného. 
Jistěže v perleti!

Text jsem tiskla na perleťový perlový papír /160g/. 
Rozložení na dvě strany.


Nechtěla jsem jen "bílý" papír. 
Stylově mi gratulace připomíná romantický zámecký styl.
Zkusila jsem text podložit jemným ornamentem ve světlém odstínu zlaté.
A za sebe mohu říct, že mne nadchl a v budoucnu určitě opět použiju.
Ještě dvojitý rám.


Kapsa je pouze přeložena a převázána šifonovou stuhou v perlovém nádechu.
Zůstane tak přístup k textu :o).


Detail ornamentu s kamínky.


Ke gratulaci není třeba obálka. 
Je obálkou sama o sobě.
Pásek se jmény novomanželů zajistí, aby se netozevřela.



Gratulace by se dala použít i jako svatební oznámení. 
Zákaznice spokojená a co více si přát?
Děkuji Iveto.

A děkuji i Vám milé věrné čtenářky.
SARRA



4 komentáře:

  1. Ženo,ty jsi prostě neskutečná. Máš to vše moc krásné, jemné, elegantní, prostě boží.

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi a to mi říkáš Ty, ženo z nejšikovnějších?! A k tomu ještě rychlá!!!

    OdpovědětVymazat