středa 23. července 2014

LIBERECKÉ KABELKOVÁNÍ

Hned na začátku skládám obdiv všem ženám - absolventkám kurzu, jak statečně se výrobou popasovaly.
Zkusila jsem také dva kurzy na vlastní kůži a přiznám se, že jsem se s tím trochu prala.
U všeho hledám logiku, jinak nejsem schopná tvořit :o).
A "inče" /palce/ nejsou moji kámoši.
Scrapbookovému světu vládnou, ale já si zůstanu u svých milých centimetrů.

Tak to je ona, dárková krabička - vyklápěcí kabelka.
Inspirace - z netu - přizpůsobena mé představě.
Vlastnoručně vytvořená šablona - jako 95% všeho, co vyrábím.


"Lektorka" v kruhu trpělivých tvořilek. :o)
Ačkoli se ze začátku dívaly s obavani, práce jim šla od ruky a mohu jen chválit.


A tady už ženy při obkreslování šablony.
Martina, Míša, Hanka a Veronika.


Polepujeme ozdobnými čtvrtkami.
Pro mne nové tváře - Martina a Simona.

Jak to holkám společně šlo. .o)


Věčně vysmátá Markéta - Screbla .


 Pardubický gang - Eva, Iva a Dana.


 Nejlepší část - zdobení.



A protože ženy byly opravdu velmi šikovné, přivyrobily jsme si ještě jednoduché přání ve stejném stylu.
A dárek je kompletní.
Níže už hotové kabelčičky, které se mi podařilo vyfotit.
No řekněte, jedna hezčí než druhá!
Tahle byla Hančina - to je jasné - třpytivé glitry!!!


  Marti Polákové - sladká romantická!


Detail přání.


  Zuzky a Denisky.
To je také jasné - rozetka!


Marti Valešové - modrá je dobrá!


 Veroničina - to je též jasné - modrá a zelená.


 Úžasná 3D květina.


 A tady Míši - příklad jak lze skvěle využít chipboardy a výseky.


Každá kabelka je osobitá a vypovídá o své tvůrkyni.
Mnohokrát děkuji za příležitost Irisce .
A hlavně za trpělivost a krásné práce všem ženám účastnicím.
A pokud se Vám někdy po 3D tvoření zasteskne - jsem tu pro Vás!

SARRA

4 komentáře:

  1. Šárka, bola si skvelá lektorka a skvele som sa zabavila. Ešte, že aspoň Ty máš cit pre milimetre, lebo mne to ubiehalo hore dole :-). Ale s výsledkom som maximálne spokojná. Taštička je skvelá, ďakujem ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo,byla jsi v tom nevinně. Za ty mm mohly rychlošablony a ruce, které je dělaly :o) A když to někde ujede, uděláme z toho záměr! To mne naučily holky komunitky :o) /Iriska a spol./ Třeba se poštěstí někdy na oplátku a Ty mne poškolíš ve vintage. Díky :o)

      Vymazat
  2. Šárko, super článek, z dovolením si vypůjčím naši fotku jako důkaz, že jsme s Denčou společně tvořily. Díky za bezva kurzík. Stýskalo se mi po Vás. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji já, Zuzko. Jasně, fota jsou k dispozici :o) nestýskej si, podzim je tu coby dub.

      Vymazat