sobota 12. července 2014

SVATEBNÍ KOLEKCE ČÍSLO 3


...k létu patří zákonitě koupání, když koupání tak ideálně v moři a moře si neumím představit bez námořníků. 
Námořnický styl je letos velmi populární jak v módě tak v bytovém designu. 
Ani svatby nezůstávají pozadu.
 A vůbec nevadí, že naše břehy omývají pouze vody sladkovodní. .o)

Zakázku pro Zuzku a Petra jsem získala v poptávkách na Fléru. 
Zadali předlohu a měla jsem to štěstí, že můj návrh jim padl do oka. Ne vždy tomu tak je. Výrobců je mnoho a konkurence přibývá :o).

Toto je předloha.

Ahoy Sailor gatefold svatební pozvánky a karty

A tak to jsem se se zadáním vypořádala já .o)
Snoubenci chtějí zůstat v anonymitě, což samozřejmě respektuji.

Uzavřené oznámení s páskem. Mořský koník je na přání.


Rozevřené...


Spolu s pozvánkou na oslavu.



První návrh se více blížil původní představě.
 Takto byl upraven dle snoubenců.
Můžete si zakoupit přesně ten námořnický font, co je na vzorovém oznámení.

Sailor fontů ke stažení zdarma je spoustu. 
Ušetříte tak velkou finanční částku.
Tak krásné námořnické léto.
SARRA

2 komentáře:

  1. Zdravím,

    není to špatné, ale na můj vkus takové řekněme nepestré, málo veselé.

    S pozdravem, Lukáš.

    OdpovědětVymazat
  2. Lukáši, ozvěte se až se budete ženit, ráda Vám vyvedu oznámení v pestrých veselých barvách . :o)) Zdravím, Šárka

    OdpovědětVymazat