pátek 18. července 2014

ŽIVOT ZAČÍNÁ PO ČTYŘICÍTCE

...tak tohle se mi moc hezky čte a mé uši na to slyší.
 A mohu to jen potvrdit .o). 
Děti odrostly a začínáte mít čas samy na sebe, manžela, koníčky. Tedy pokud si nepořídíte baby "na důchod" jako já.
I když.... mimi v tomto věku je už o něčem jiném. .o)

Zadání: Infantilní přání pro krásnou čtyřicátníci ve sladké růžové nebo lila.

Odstíny fialové nejsou až tak mému barvocitu blízké. 
Jdeme do růžové. 
Velmi ráda skládám tiskoviny z různých k sobě ladících fontů.
 A tady byla opět příležitost. 
Vyladit vše do stejného tónu, vybrat vhodný motiv a pak už jen tisknout, řezat, lepit.

Kompletní balení  - gratulace, ozdobná kapsa a obálka.


Jednoduchá karta s podlepem z růžového kartonu.
No, jednoduchá. 
Než je mé oko s grafikou naprosto spokojené, jsou odpočítány dlouhé minuty.


Troufám si říct, že medvídek je nejoblíbenější plyšovou hračkou na světě bez rozdílu pohlaví. 
Přiznám se...mám dospělou minisbírku medvídků od manžela a dětí.
 Už se nerozšiřuje, abychom nemuseli přistavět. :o)


Hlavní obálka a je hotovo.


A protože mne to velmi bavilo, přidala jsem ještě dvě ve stejném stylu,ale pro opravdová miminka.







Krásný den a děkuji za přízeň.
SARRA

3 komentáře:

  1. Šárko, na co ty v tom Liberci nemáš čas? Opět nádhera. Z těch tvých fontů jsem úplně unešená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, díky.To bylo u ranní kávy,abych nevzbudila holky :o)Mrkni se do mailu .o)))

      Vymazat