sobota 27. září 2014

STARÉ MÍSTO V NOVÉM KABÁTĚ


 je konec září a mohu Vás konečně pozvat do své staronové pracovny.
 Původně měla být hotova do konce července. 
Ale léto a dovolené jaksi posouvají termíny a dodávky materiálů.
Sice ještě chybí detaily - kovové lišty, obrázky a nový podstavec pod šicí stroj...ale to nebrání, abych Vám pootevřela dveře.

Pracovna vznikla už dříve na místě bývalé ložnice. 
Ta se teď přesunula o patro výše, do zrekonstruované půdy.
Nábytek jsem použila, kde jsme co posbírali - starý pult, skříňky. 
Jen barová židlička byla nová a ta zůstala.
Možná se divíte, proč barová židlička. 
Hodně pracuji ve stoje a šetřím si tak nohy i záda - buď sedím nebo se o ni jen tak opírám.

Velikost a množství papírových archů nutně vyžadovala své místo.
Zatím byla poschovávána různě pod postelemi v tvrdých kartonech.
A většina to asi znáte, rozkládala jsem tvoření všude po bytě, kde se jen dalo.
Pokud vyrábíte několik přání, dá se přimhouřit oko.
Když pak ale veškeré skříňky a volné plochy obsadí sušící se svatební oznámení, pozvánky a veškeré další tiskoviny, začíná to být rodinně omezující.
A když se manžel zeptal, zda najde místo, kde se může najíst, nastal čas k budování.

1/Stoly - regály
Pracovní stoly slouží zároveň coby úložné prostory, hlavně pro kartony.
Ten nalevo - vyšší - je právě ten stojací.
Na něm rýsuji, řežu, lepím.
Má tu své místo i má zlatá Siluetka.
K ručnímu řezání používám plát "plexiskla".
Netupí se Vám tak řezák a hlavně řezná linka je přesná a ostrá.
Stůl napravo je tzv: IT stůl :o)
Stůl, kde myšlenky přecházejí do PC a dostávají tiskovou podobu.
Jedna z tiskáren je v servisu. Po dobu naší dovolené, dovolenkovala i ona, ale odmítla se vrátit do pracovního procesu .o)
Prázdné místo hnedle zaplnili moji papíroví kostlivci a nedodělky.
Pod pracovní deskou je zatím prázdno. Čeká na vhodný pojízdný regál.
Ale pokud se pozorně zadíváte, pelíškují tam Elsa a Lumpa, naši kočičí rodinní příslušníci.
Milovníci Ikea určitě zaregistrovali pár nezbytných doplňků.
Ty bílé boxy jsou pro naprosto dokonalé.
Rovněž tak černé kartonové krabice uvnitř s přihrádkami.
No a regál na časopisy? Ten se mi prostě jen líbil. .o)


Bílé boxy jsou vlastně kuchyňské zásobníky.
Využití najdou snad všude.
Plasty nemám v lásce, ale tady se vyplatí.
Ikea je nabízí v několika velikostech.
Jen škoda, že zatím nejsou černé. :o)


 A ony skvělé krabice.
Nejsou sice tak praktické na údržbu, ale...
A mají je v několika barvách!!!



2/ Lampy
Ty byly mé velké přání.
Ač mi příroda nadělila ostříží zrak /netopýří sluch a psí čich - manželova poznámka/,po několika hodinách napínání očí pod jídelními lampami, byly oči unavené a červené.
Lampy mají bílé světlo a umožní mi focení i za špatného počasí.
To jsem zatím nezkusila.
Když se rozsvěcejí, je to zvuk jak na výrobní lince.
Asi mne má vybudit k velkým výkonům .o)
Ještě jedna maličkost značky Ikea: bílá police na spoustu nezbytností.
I těch, které jsem ještě nestačila použít.


Nemohu si vynachválit kuchyňské závěsné nádobky.


 Malý detail police.
Trochu mne obchází obavy, že toto místo bude hlavně pracholap.
Není až tolik času využít všechny ty malé pomocníky.
Ale mít je musím, to je jasné!


Pracovní deska zblízka.


A tenhle pohled už znáte.
Jen tapeta je nová.
Tapety prostě miluji.
Kdyby to šlo, jsou všude. No, možná časem i budou.
Dnes je na výběr ze spousta vzorů a barev.
Pro písmenka mám obzvlášť slabost.
Jednu písmenkovou už mám na chodbě.
V pracovně jsem chtěla něco dynamického a zdá se mi, že se podařilo.


A to je zatím vše.
Obrázky se prozatím choulí v koutku. I ony už ,mají své místo. 
Jen na realizaci nemá zatím pán domu čas.
Když jsme u něho.
Pracovnu jsem od manžela dostala jako dárek k narozeninám.
Mnohokrát děkuji, hlavně za trpělivost a štědrost.
SARRA

 PS: Pro srovnání pracovna před:




3 komentáře:

  1. No tak to je ještě lepší, než to vypadalo :-)) Super prostor!! Přeji ať jde to tvoření co nejlépe od ruky!

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, panečku, nádherná pracovna, hodně místa..super..také už se těšém na tu svou v novém :)) měj se .pa. Katka

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko nádhera nádherná !

    Tam se ti bude tvořit samo :-) Máš opravdu tvořivý ráj :-)

    OdpovědětVymazat