čtvrtek 23. října 2014

KRÁSNÝCH 18 A 52 LET ŽIVOTNÍCH ZKUŠENOSTÍ


Léta běží čím dál rychleji, přestože velký mistr Hodinář nám všem měří spravedlivě.
Čas mé maminky se zakulatil na krásných 70.
Ačkoli je mamka vyloženě praktická a praktické dárky jsou jasná volba, nezapře se v ní ani v tomto věku žena.
A jako žena se ráda pěkně obléká a ráda zdobí.
Nové zlaté náušnice udělaly radost, ale vlastnoručně vyrobená gratulace vehnala slzy do očí a brada se chvěla dojetím.

Tento typ gratulace jsem již jednou vyráběla, jen ve svatebním designu a zlaté barvě.
Teď se možná pousmějete, ale píšu jak cítím :o)
Vyzařuje z něho elegance a noblesa.
Tedy je tu opět.
Barvy jsem volila jemné pastelové, tak trochu zkouška na příští svatební sezonu.
Mám ráda gratulace a obálky v jednom.


 Já vím, trochu z dálky.
Jinak to v celku nešlo. :o)
Čím jsem starší, více vnímám verše a také se nad nimi zamýšlím.
Každá léta mají svoje.
Pro mamku jsem vybrala báseň od Jaroslava Seiferta - "Mateřídouška"
Voní mi dětstvím a bezstarostností.....






Dnes to bylo krátké.
Ale někdy není více slov třeba.
Nezapomeňte zalistovat a přečíst si Mateřídoušku, jen tak.
Pro krásný den.

SARRA

1 komentář:

  1. Krásné, něžné, láskyplné a dojemné...Šárko, jsi úžasná a já nepřestávám obdivovat Tvoji dokonalou práci. Hezký víkend H.

    OdpovědětVymazat