pondělí 17. listopadu 2014

BUDOU VÁNOCE...

CHRISTMAS BE...


...jako každý rok :o)
A jako každý rok i letos pošleme našim blízkým a přátelům vánoční pozdravy.
My, papírkové dámy, vyrobíme jedináčná přání od srdce!
Také jsem už začala.
První dvě jsou červená.
Tradiční vánoční motivy ve dvou obměnách.
... as every year: o)
 We will send to our friends Christmas greetings, as every year,also this year.
We, ladies paper, we make unique wishes away from the heart!
I also allready begun.
The first two are red.
Tradition Christmas motives are in two variations.

Pc grafika.
 Ano, ano, to je můj šálek kávy.
Pc graphics.
Yes, yes, this is my cup of coffe.



Perleťový papír sluší nejen svatebním oznámením.
Stejné motivy, ale vyřezané a podlepené 3D čtverečky.
Pearls paper behoovs not only the wedding invitations. 
The same motives, but they are cut out and glued 3D squares


  Detail 3D efekt.
The 3D effect.


Každé přání má svou obálku.
Samozřejmě perleťovou.
Every card has its own envelope.
Of course, she is pearly.



Text většinou píšu na PC, ale rukou je to přece jen osobnější.
Cesmínu mám spojenou s vánoční Anglií.
Pojala jsem ji i já za vlastní.
Na zahradě mám hned dvě.
Panašovanou v proutěném koši. Ta netvoří ty krásné červené kuličky.
V záhoně roste zelená a to je ta kuličková.
Jen mi ji už ozobali ptáci .
 I write to PC text mostly, but hand it is after all more personal.
Holly -  this is Christmas England.
I have it as well as I own.
I grow in the garden two holly.
Flecked in a wiker basket.
In the flowerbed grenn grows and this is the marbles.
Just it pecked the birds.


Převázat stuhou s mašlí a můžeme na poštu.
To tie a ribbon with a bow and we can send.


Krásné vánoční tvoření.
SARRA

Beautiful Christmas formation.
SARRA

Žádné komentáře:

Okomentovat