středa 26. listopadu 2014

PERLEŤOVÁ VÁNOČNÍ ROMANCE...


...mám novou papírovou lásku.
SPELLBINDERS!!!
Nikdy bych neřekla jak mi mohou učarovat kudrlinky.
Mně!
Pořád to nemůžu pochopit, ale stalo se a já se opravdu papírově zamilovala.
Ještěže je mé srdce tak velké a všechny  moje lásky se vmístí :o)
Podívejte se na tu krásu.
Objevila jsem je u Didi .
Jedna krásnější než druhá.

Spellbinders - MAJESTIC LABELS ONE - vyřezávací šablony
Spellbinders - vyřezávací šablony MAJESTIC LABELS 8 (6 ks)
Spellbinders - vyřezávací šablony MAJESTIC LABELS 25 (6 ks)
První pokus trval trochu déle než jsem přišla jak na to. .o)
Zlatobílé vánoční přání.



Svícen měl také svou premiéru, i když už byl v šuplíku rok :o).
Přilepit jemné detaily chce trochu víc zručnosti a hlavně trpělivosti.

 



Nezbytná obálka.

Volila bych ji jako darovací a pro zaslání ještě jednu klasickou.





Pomohla jsem si inspirací z netu a napoprvé jsem nevěděla zda je to opravdu ono.

Musela jsem se podívat jinýma očima až druhý den.
A bylo.

Druhé přání šlo už snadněji.

Romantický obrázek holčičky kolednice jsem barevně upravila, aby ladil s malachitově zelenomodrou.









No a třetí, zatím poslední je vánočně novoroční.

Na ciferníku si nastavíte ten správný čas.
Dá se použít i pro pány, když vynecháte vánoční text.
Měděný perleťový karton dodává kovový vzhled.









Děkuji za přízeň a těším se opět u dalšího tvoření.


SARRA

1 komentář:

  1. Krásné Šári ... moc se mi líbí přání s holčičkou ...

    OdpovědětVymazat