středa 12. listopadu 2014

STROMEČKOVÉ VARIACE /KRABIČKY/...

VARIATIONS CHRISTMAS TREES /BOXES/...

...musela jsem zkusit i další varianty.
To jistě chápete.
Vánoce jsou přece jen jednou v roce. :o)
A šablony je třeba využít.
... I must have try other variants.
Surely you understand....
Christmas is after all only once a year. :o)
Template should be utilized.

V tradiční zelené a vínové.
Využila jsem opět kartony od Tchiba.
In the traditional green and burgundy.
I used again cartons from Tchibo.






Hudba k Vánocům rovněž náleží. 
Notový papír mi daroval soused.
Už je na něm znát zub času a to je dnes IN!
Je skvělé mít takové sousedy.
Pamatoval na mne i s originálními prvorepublikovými gratulacemi k sňatku.
Sbírá známky.
A svatebky, to je moje.
Music also belongs for Christmas.
Music paper gave me a neighbor.
It is to see the ravages of time and it is now IN!
It is great to have such neighbors.
He remembered me with original congratulation the first Czechoslovak Republic marriage.
He collects postage stamps.
 I love wedding cards.

Razítka jsou opět Aladine, silikonová.
Mají dokonalý otisk, pokud to umíte :o)
Škoda, že již nejsou v nabídce. 
Měla jsem to štěstí a podařilo se mi je získat v Pretty Papers.
 Stamps are again Aladdin silicone.
They have a perfect imprint, if you know how: o)





Hurá do toho a půl je hotovo.
Go into, it is half done.

Krásný tvořivý den.

Beautiful creative day.
SARRA






2 komentáře:

  1. chapem... treba vyskusat vsetky varianty...ja som taka ista :) a aj tieto su krasne tak ako predchadzajuce :), pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Zuzko, těší mne Tvá spřízněnost a milá slova. Zdravím a zvedám sklenku na scrapový přípitek :o)

    OdpovědětVymazat