sobota 1. listopadu 2014

VÝCHOVA MLADÉ GENERACE :o)

...no ano, čtete správně.
Proutek je nutno ohýbat, dokud je mladý.
Tak nám to aspoň v pubertálních letech říkali.
Nečekám do puberty a začala jsem hned!

Tak a teď pravdu.
Šimonek mi moc rád nakukuje do pracovny.
Pokukuje, osahává, ptá se , zkouší....
Ne vždy je plno času na velké společné tvoření,
 ale když je dlouhá nuda v rekonvalescenční době,chce to odměnu.
Jeden den jsme tvořili přání pro babičku a já nefotila. 
Velká chyba!!!!
Tentokrát jsem byla v pohotovosti.

Vyráběli jsme sovičkovou taštičku.
Důležitý byl výběr papíru.
Vánoční kartony od Tchiba z kolekce 2013 prostě miluji.
Šimonek jasně sáhl po houbičkovém /Mistr houbař/.
Krabičku nám vyřízla Silueta.
Sláva jí....
Kulatiny mi moc nejdou a podle pravítka , hahaha!!!
Sovičku si Šimonek vyřezal sám na Big shotu.
Samozřejmě za mé asistence.
Ale to blaho točit klikou.

Mám všechno? Křidýlka, zobáček, očička, drápky...



Lepil úplně sám.
Trochu jsem trnula, kdy se převrhne buď sklenice s vodou nebo  lepidlo.
Ale zvládl to dokonale.


Sovičce se ztoho až očka zatočila :o)



Soustředěný pohled , jen namočit špičku štětce...


Ze sovičky se vyklubala pěkná kutilka.
Dostala do ruk, ehm...do křidýlek nářadí - šroubovák, klíč, šroubek, vrut...
A nebylo to jen tak ledajaké nářadí.
Blýskalo se na všechny strany.
Třpytkové lepidlo - to je Šímovo!!
Nejrve zkouška na papír, zda je správný odstín.
Nic se nesmí podcenit.


A teď už načisto a nešetřit!


Dva detailní snímky mistrné práce štětcem.
Ten ubrousek je na otírání přebytečné vody. :o)





A taštička je hotová.
Jedna sovička je přichystaná vrhnout se do díla a za ouškem má červenou mašličku.



A takhle vypadá po práci. I mašlička jí námahou vybledla. :o)


A závěrečné foto s pyšným autorem.
Pyšnou matku neměl, kdo vyfotit.
A že pyšná jsem!!!


A na závěr Šímova věta mezi tvorbou:

"To je mami prima, že spolu vyrábíme, viď."

To jsem musela zvýraznit.
Bylo to moc prima pozorovat Tě v zapálení a být s Tebou.
A opět bude.
Slibuji tu přede všemi.

SARRA



6 komentářů:

  1. Ta poslední fotka je nejlepší :-) Šíma je šikula, má být po kom! A třpytkové lepidlo .... nepůjčila mu ho teta Hanka? :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tetě Hance můžeme směle konkurovat. Moc to nepoužívám, ale ty tuby jsou úžasné .o)

      Vymazat
  2. To je krásne. A vidieť ako ho to baví. Verím, že ste si to užili obaja. Presne, tá posledná fotka, ten pohľad hrdého autora :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, budu mít ve stáří na co vzpomínat. V týdnu se pustíme do vánočních přáníček .o)

      Vymazat
  3. Šárko jsem si připadala, jako bych četla o nás :)) Taky s Ájou pořád něco lepíme a zrovna jsme taky dělaly krabičky :-))
    Je moc šikovný :-) že zdravíme !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyráběly Jste krabičky Halloweenky? My budeme zítra tvořit masku na obličej. Asi nějakého upírka. Mají dodatečně v úterý ve školce Halloween. Mně moc baví pozorovat, jak se u tvoření Šíma tváří. Vždycky, když se soustředí, kroutí pusinkou.:o)Taky pozdravujeme!

      Vymazat