čtvrtek 23. dubna 2015

MÁME HOLČIČKU

Dnešní příspěvek se bude točit kolem miminek.
To jsou vody, kde se cítím dobře.
Představím Vám čtyři gratulace k narození nebo ke křtinám holčičky.
A v závěru mám pro Vás připravenou novinku.
Tak vydržte!

Gratulace ve tvaru dětských kalhotek.
Díky vrstvení a pěnovým polštářkům docílíte plastičnosti.
Základ přání - zelený dvojitý výřez kalhotek spojený v ramenou
Střední díl - růžový krajkový výřez
Vrchní díl - vzorovaný výřez s kapsičkou a kšandičkami


Nezahálel ani šicí stroj.
Je to stejné jako když prošíváte látku.
většinou používám cik cak steh, ale rovný vypadá také skvěle.


Na dekoraci jsem použila výseky z tenké překližky.
To miminko je prostě kouzelné.


 Gratulaci si mohou obdarovaní buď zavěsit na ramínko nebo postavit.



 Uvnitř je dostatek prostoru pro text.
Vidíte detail šatního ramínka a razítek hracích kostek.


Tak a teď ještě několik variací.
Mimochodem, zavřené přání má rozměr 21 x 21 cm.







A teď mám pro Vás to překvapení.


Šablona baby kalhotek je můj první počin tímto směrem.
A ty, které vlastní řezací ploter od Silhouette, si ji mohou u mne zakoupit a používat k vlastní potřebě dle libosti.
Šablonu Vám odešlu ve vyřezávacím souboru e-mailem a pak už jen popřeji spoustu radosti z tvoření.

Kontaktujte mne na sarra@svatby-podle-sarry.cz

Krásný večer
SARRA



Žádné komentáře:

Okomentovat