pondělí 20. dubna 2015

VELIKONOČNÍ MLSÁNÍ

Letos opravdu se zpožděním.
Berme to jako inspiraci na příští rok.

Nejprve jsme se Šimonkem pekli linecká zvířátka.
Husičky, beránky, slepičky, kuřátka, zajíčky...
Já slepila povidlovooříškovou supernádivkou.
To nejlepší na konec - obarvit marcipán jarními barvičkami, ta stejná zvířátka vykrojit a nalepit cukrovou vodou na linecké slepované.
Trochu jsem měla obavy z výsledku, ale dopadlo to skvěle.



A ještě balíčky pro malé koledníčky.
Už si zvykli, že u nás nedáváme nadílku do igelitu.
Chceme dětem udělat radost hned 2x - z koledy a z obalu.
A obal mívá i větší úspěch.
Letos byl trochu časový kvapík a ráda jsem sáhla po hotových krabičkách ze Silhouette.
Jen nápis Happy Easter jsem si počeštila na Veselé Velikonoce.
A bylo rázem hotovo.
Vlastně ještě naplnit a pak je hotovo.





Balíčky měly velký úspěch a já budu mít příští rok chuť opět připravit něco nového.
Ty radostné jiskřičky v dětských očích za to stojí.

SARRA

1 komentář: