středa 27. května 2015

HOLČIČKY TO RÁDY RŮŽOVÉ

A já také a čím dál tím víc.
Sice se doba, kdy jsem byla holčičkou, už počítá na desítky let, ale růžová ve mně zůstává.
Mám ji spojenu s něhou a když se narodí holčička, napadne mne jako první růžová.
Myslím, že většinu z nás.

Webové stránky www.svatby-podle-sarry.cz mi přivádějí nové zákazníky a nové tvořivé příležitosti.
Tak vznikla i další kolekce.
Miminko sice ještě bylo v bezpečí maminčina bříška, ale dárečky už se chystaly s předstihem.
Kočárek už možná znáte.
Je stejný a přece trochu jiný.
Pokaždé bude malinko změna.
Vždy je co vylepšovat.




Je třeba i pár milých slov do vínku.
Co kdyby to sudičky nestihly?
A co je psáno, to je dáno.







A přidám ještě jedno. Nový typ.
Ani se u mne nestačilo ohřát.
Už má také svou zákaznici.



Sukýnku jsem stupňovitě naskládala.
A určitě zkusím i variantu s 3D polštářky.




Deniska má sestřenici Nikolku.
Nikolka brzy oslaví 3.narozeniny a maminka na ni nezapomněla s oslavou.
Jak by také mohla?





Zápichy už znáte z klukovské verze.
Růžová je také skvělá a medvídci jsou medvídci.
Mějte úspěšný den
SARRA



Žádné komentáře:

Okomentovat