neděle 17. května 2015

STROM LÁSKY

Moje pracovní složky v PC nutně potřebují úklid.
A hned při prvním vymetání jsem našla kostlivce.
Strom lásky.
Tak populární ve svatebním světě.
Vychází z mého původního z kolekce "Damašková elegance".
Upraven byl na míru a darován.


Ta měděná a bronzová jsou opravdu krásné.
Škoda, že to neumím zachytit hledáčkem.


Milé vdané kolegyně, pamatujete ještě na osudové "ANO"?
Upřímně, já už ne.
Byl to kolotoč.
Takhle si ho po létech novomanželé snad lépe připomenou.


Trochu veršování.


Dnes jen krátce.
Je nedělní večer a chystání pracovního týdne.
A to je člověk myšlenkami většinou právě tam.
Tak ať je v novém týdnu vše OK.
SARRA


4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Milá Ajko, děkuji za věrné návštěvy a milá slova.:o)

      Vymazat
  2. Šárko, moje drahá ženo. Ať vytáhneš kostlivce od kud chceš vždy je to pastva pro oči. Ty tvoje krásné fonty mě berou. Ahojky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, holka moje zlatá, moc děkuji. Na srazík přivez PC a fonty nainstalujeme.:o)

      Vymazat